Koliko majstorskih plata su Mrnjavčevići isplatili tokom tri godine gradnje?
Da li je žena materijal?

Koliko će godina imati mali Jovo kad se završi suđenje ubicama njegove majke?
Da li verujete u vile?

Predstava ,,Epske igrice" obrađuje pesmu ,,Zidanje Skadra", koja je u programu nastave srpskog jezika za 5. razred osnovne škole, i povezuje je sa gradivom tehničkog obrazovanja, matematike i građanskog vaspitanja. Donja uzrasna granica je, dakle, 11 godina, a gornja praktično ne postoji, budući da je tematika pesme relevantna i za odrasle gledaoce. Predstava je interaktivnog karaktera: određeni delovi pretvaraju se u razgovor sa publikom na teme koje pesma nudi, i koje variraju u odnosu na uzrast i druge odlike aktuelnog auditorijuma. 

PREPORUKE, KRITIKE I KOMENTARI

Igranje predstave ,,Epske igrice" u okviru 18. BITEF POLIFONIJE svrstava ovaj projekat u nove pozorišne tendencije, ali i u savremene oblike inovacija u nastavi i korišćenja dramskih / pozorišnih tehnika na unapređenju ključnih kompetencija od važnosti u procesu obrazovanja.
(Ljubica Beljanski-Ristić, CEDEUM) 

U kompleksnosti odnosa koncepta i režije, dramaturgije, izvođačkog dela predstave, interakcije koja se menja spram aktera u publici, može se reći da je predstava ,,Epske igrice” socijalni umetničko-edukativni eksperiment, u kojem se istražuju odnosi autori-publika, nastavnici-učenici, roditelji-deca, tradicija-savremenost, poezija-realnost...Predstava je snažno kritički angažovana ne samo prema obrazovnom sistemu, nego i prema prihvatanju tradicije zdravo za gotovo, etičkom i političkom propitivanju savremenog društvenog Sistema, odakle ne čudi što su neki odgovori iz publike bili na liniji da je “Zidanje Skadra” pesma o Beogradu na vodi ili da je ceo slučaj za Haški tribunal.”Takođe, ,,Epske igrice” su retka predstava na BITEFU koja se trudi da pozorište, kao zidanje Skadra na Bojani, ne bude uzaludan posao. 
(Igor Burić, Dnevnik)

No relax predstava. Razgovor je bio živ i mogli smo da premašimo trajanje ,,Olimpa" da nas nisu izbacili. Dakle, umetnost postavlja pitanja. Važna pitanja.
Čak i ako pretpostavimo da, kako nas uči mit, a na šta je jedna od učesnica diskusije ukazala, nečeg moramo da se lišimo da bismo ostvarili drugo više i bolje, da li imamo pravo da kao žrtvu koristimo tuđ život ("slučajno" ženski)? Makar dobit bila kolektivna. Rekla bih ne.

Ako nas je mit naučio da je OK iživljavanje moćnih, onda smo dobro naučili lekciju i napravili uzorno društvo.
(Nina Savčić, ,,Danas")

Meni se svideo odnos glumaca i publike tj. nas. Svidelo mi se to što mogu i đaci da učestvuju i mislim da je ovaj način predstavljanja gradiva najlakši i najzanimljiviji.Svaka čast za glumce!
(Branislav Sužnjev, učenik Farmaceutsko-fizioterapeutske škole)

Danas smo ugostili BITEF POLIFONIJU i predstavu ,,Epske igrice". Dvoje sjajnih mladih glumaca su pred nama na nesvakidašnji, moderan način čitali narodnu epiku. Rediteljka Anđelka Nikolić je ovu modernu interpretaciju narodne epske pesme ,,Zidanje Skadra" datu u neprestanoj interakciji s učenicima, obogatila aktuelnim pitanjima položaja žene u društvu i pitanjima krivice i kazne. Uživali smo!!! Hvala!
(Suzana Dašić, profesor OŠ ,,Mihajlo Petrović Alas")


https://www.dnevnik.rs/kultura/scena/carstvo-nebesko-jerneja-lorencija-i-zidane-skadra-na-bitefu-28-09-2017

http://www.danas.rs/dijalog/kolumnisti.1126.html?news_id=358483&title=Zidanje+Skadra