Godina bez leta bavi se temama romana “Frankenštajn - moderni Prometej” Meri Šeli. Uzimajući u obzir istorijske okolnosti u kojima je delo nastalo, prirodne događaje poput erupcije vulkana, odjeke industrijskih revolucija od tada do danas, ali i stvaranje i prekide odnosa i veza, koreografi su radili na hiperprodukciji materijala iz tri različite perspektive. Frankenštajnovsko kombinovanje pri spajanju ovih materijala, šavove čini vidljivim, a svako izvođenje drugačijim.

Propitujući neuspeh u kontekstu umetničkog i naučnog rada, praksi i uslova, koristeći ples i druge medije, bavi se nesavršenošću ljudi i ideja i nedoslednošću koja se krije u svakoj odluci. Odnos stvaraoca i stvorenog, žudnja za vrlinom/progresom koja vodi u nesreću/kaznu.

Predstava, nastala u okviru projekta Frankenštajn, u kontekstu umetničke produkcije posvećena je problematizovanju ideja poput upornosti, doslednosti i čežnje za zadovoljenjem potreba. Nesavršenost kao prostor strategije, prostor za donošenje odluka i preuzimanje inicijative koja nije opterećena obaveznim potvrđivanjem uspeha upravo je prostor u kojem umetnici okupljeni na projektu postoje i rade.