O PREDSTAVI

Najveći sukob u Zidanju Skadra, iako se u pesmi nikad direktno ne aktualizuje - je onaj između Vile i mlade Gojkovice. To je sukob epskih proporcija između pozicije koja zahteva sve i pozicije koja daje sve, svemoćnog boga i žrtvovanog sina, beskrajnih nebesa i podatne, plodne zemlje koja se bezuslovno i iznova - žrtvuje. U odnosu na taj sukob - svi ostali akteri su figurice na tabli za igru. Odjednom sve sitne i diskretne strategije, skrivanja, došaptavanja, ćutanja, postaju izložena, vidljiva i ljudska. I na tome je sazdana civilizacija, zakon, red, ne samo na velikim gestovima podizanja grada.
Težina ovog plesnog dela oslikava se odnosima poverenja, ljubavi, nade,i stradanja zbog istih.

 

O RADU SA BITEF DENS KOMPANIJOM

Punih dvanaest godina gradim sebe kao umetnika, kao koreografa i igrača, kroz rad i prijateljstvo sa Bitef dens kompanijom.

2010. godine  na poziv Jelene Kajgo sam prihvatio ugovor i time postao stalni član kompanije kao igrač. Pored više od dvadeset pet predstava kao igrač, takođe sam te srećne 2016. godine započeo svoju koreografsku karijeru sa prvencem „Dunjaluk” za koju posle i dobijam nagradu „Dimitrije Parlić” za najbolju predstavu.

Punih dvanaest godina dajem svu ljubav ka plesu i pokretu kao takvom i nikada nisam naišao na zatvorena vrata za ostvarivanje svojih ideja.

Igrači, sada već moji prijatelji, kolege, suvi talenti srpske plesne savremene scene, sve su što treba jednom koreografu da se iskaže u svom rukopisu.

Vredni, talentovani i spremni za disciplinu i humor, to je rad sa plesačima Bitef dens kompanije.