О ПРЕДСТАВИ

Највећи сукоб у Зидању Скадра, иако се у песми никад директно не актуализује - је онај између Виле и младе Гојковице. То је сукоб епских пропорција између позиције која захтева све и позиције која даје све, свемоћног бога и жртвованог сина, бескрајних небеса и податне, плодне земље која се безусловно и изнова - жртвује. У односу на тај сукоб - сви остали актери су фигурице на табли за игру. Одједном све ситне и дискретне стратегије, скривања, дошаптавања, ћутања, постају изложена, видљива и људска. И на томе је саздана цивилизација, закон, ред, не само на великим гестовима подизања града.
Тежина овог плесног дела осликава се односима поверења, љубави, наде,и страдања због истих.

 

О РАДУ СА БИТЕФ ДЕНС КОМПАНИЈОМ

Пуних дванаест година градим себе као уметника, као кореографа и играча, кроз рад и пријатељство са Битеф денс компанијом.

2010. године  на позив Јелене Кајго сам прихватио уговор и тиме постао стални члан компаније као играч. Поред више од двадесет пет представа као играч, такође сам те срећне 2016. године започео своју кореографску каријеру са првенцем „Дуњалук” за коју после и добијам награду „Димитрије Парлић” за најбољу представу.

Пуних дванаест година дајем сву љубав ка плесу и покрету као таквом и никада нисам наишао на затворена врата за остваривање својих идеја.

Играчи, сада већ моји пријатељи, колеге, суви таленти српске плесне савремене сцене, све су што треба једном кореографу да се искаже у свом рукопису.

Вредни, талентовани и спремни за дисциплину и хумор, то је рад са плесачима Битеф денс компаније.