„Mesto dobre radnice“ sadrži elemente kabarea, predavanja i tribine, a inicijalna situacija zamišljena je kao sastanak grupe za samopomoć i podršku četiri žene koje povezuje njihovo radno iskustvo. Sve četiri rade u umetnosti i kulturi. Sve četiri rade (ili su radile) kao nastavnice. U ovom performansu one razmatraju društvenu stvarnost i problematiku rada u kulturi i obrazovanju u Srbiji danas.

Autorke problematizuju pitanje mentalnog zdravlja u obrazovanju, zatim pitanja kakav nastavnik i kakva nastava su danas potrebni, koja je uloga prosvete u našem društvu danas, koji su dometi uticaja nastave i nastavnika na mlade i kako izaći na kraj sa inertnim mehanizmom školstva, u kom je skoro svaki suštinski pokušaj osavremenjivanja i eksperimenta osuđen na propast.

Takođe, s obzirom na to da je prva verzija performansa nastala tokom pandemije, a tekst se menjao i dorađivao posle različitih događaja koji su potresali prosvetu, ali i celokupno društvo (kao što su tragedija u OŠ „Vladislav Ribnikar“ i učeničke i studentske blokade od 1. novembra 2024. godine do danas), autorke se bave i uticajem ovih događaja na prosvetni sistem i na društvo u celini.