НАГРАДА ПУБЛИКЕ ЗА ПРЕДСТАВУ КАО ДА КРАЈ НИЈЕ НИ САСВИМ БЛИЗУ

Двоструко 54. и 55. издање Битеф фестивала вечерас је затворено репризним извођењем представе Флеш, на сцени „Оливера и Раде Марковић“ Београдског драмског позоришта. Након извођења представе-инсталације француског уметника Франка Вигруа, одржано је свечано проглашење добитника награда.

Представа „Као да крај није ни сасвим близу” у продукцији Битеф театра, по тексту Маје Пелевић, а у режији Николе Завишића, освојила је “Награду публике”.

Представа је, како наводе аутори, инспирисана суптилним пребацивањем света, односа и људских интеракција у дигиталну реалност, покушајем промишљања неких нових облика суживота и заједништа човека и машине у најинтензивнијим временима које смо искусили до сад. Ово специфично театарско дело између је инсталације и представе, додају аутори, и као „визуелни хаику са елементима виртуелне реалности“, а предвиђено је за публику од пет особа. Публика је уједно и извођач ове представе, а цео тим окупљен око пројекта заједно је учествовао у стварању њеног концепта.

Ауторски тим представе чине: Маја Пелевић (текст), Никола Завишић (режија), Филип Микић (видео и ВР), Ања Ђорђевић (композитор), Мина Стругар (продукција звука), Јелена Пиљић (асистенткиња режије и видео продукције), Сањин Ћоровић (асистент видео продукције) и Катарина Војновић (организаторка).

Подсећамо, двоструко издање Битефа (54. и 55.) одржано је од 13. до 25. септембра под слоганом На ивици будућности. У току фестивала, имали смо прилику да погледамо дванаест представа из Белгије, Француске, Немачке, Србије, Хрватске, Ирана, Аустрије, Мексика и Чилеа. Централна тема фестивала је била везана за појам постхуманизма, у смислу визије света који би у будућности могао да буде мање антропоцентричан, између осталог, захваљујући и еколошким катастрофама за које смо сами одговорни.