Реч кореографкиње
Програмирање снова, реорганизација звезда и побројавање латица на „кревету од ружа“ карактеристике су киборга, које за последицу имају инсомнију и трајно укидање сна. Представа почиње од предиктоване будућности у којој Интерфејс мозак-рачунар више не препознаје имагинацију или емоцију као вредност. Кроз изненадне блескове сећања, представа се креће временски уназад разоткривајући пут еволуције који, када га је човек преузео - постаје декадентан. Људска опседнутост артифицијелном интелигенцијом „АИ“ неодољиво подсећа на магареће „ИА“ које нам Шекспир духовито предвиђа. Шала на сопствени рачун, можда је најбољи начин да се човек прене из вечите јаве.”
О аутору
Исидора Станишић рођена је 1975. у Београду. Завршила је Балетску школу Лујо Давичо у Београду као ђак генерације. По завршетку школовања опредељује се за савремени плесни израз за који се усавршава у иностранству као стипендиста Националног кореографског центра у Монпељеу, стипендиста ВЕБ ДАНС-а у Бечу и стипендиста Гете Института за Глобал Данс у Дизелдорфу. Данас се савременом игром бави као играч, кореограф и педагог. Остварила је многобројне улоге у савременим плесним и драмским представама међу којима су: Коло около кактуса, Похвала лудости, Плеј, Листа сумњивих (БИТЕФ Театар), Нижински, Плава птица (ЈДП), Копиле, Шија црне мачкице, Балканска пластика, Лимени добош (Народно Позориште), Сонети, Валцери, Бацање коцке, Организација рада (КПГТ)... Као аутор-кореограф креирала је између соталих: Копиле, Лимени добош (Народно позориште), Валцери, Организација рада, ( КПГТ), Пут у Дамаск, (Установа културе Вук Караџић), Лифт, Параноја шик, Кармен у четири рунде, Град, Желеће машине, Капетан Џон Пиплфокс, Простор за револуцију, (БИТЕФ Театар)...
Оцените - укупно гласова 1