U kontekstu patrijarhalnog kapitalističkog uređenja koji je opustošio sve na planeti, Hipolit danas je neko ko bez trunke zadovoljstva neprestano masturbira ili ima seks sa svakim ko mu dođe pod ruku. Glavni lik “pozorišta sperme” Sare Kejn zamenio je originalnog Euripidovog Hipolita koji se oglušava o zakone boginje Afrodite (boginje ljubavi, lepote i plodnosti) i odlučuje da poštuje samo Artemidu (boginju lova i dečačkih druženja u trkama dvokolicama). Drugim rečima, hiljade godina progresije klasnog društva do kapitalističkog pornografskog nasilnog sveta načinile su od Hipolita device Hipolita samog sebi gadnog bludnika.
U takvom svetu, onaj drugi (recimo žena), postaje objekat za pokoravanje. Zato, u svetu u kome se žene objektivizuju i svojataju, žene se siluju i ubijaju. U svetu u kome muškarac ne sme da zaplače da ne bi bio proglašen pederom muškarac tuče, siluje i tlači. U svetu u kome se muškost ogleda bogatstvom i statusom moći, muškarac eksploatiše ceo svet u kapitalističkoj proizvodnji kako bi od svog auta, sata i zlata napravio falusni simbol. Uz takvu svest, svaka vest o silovanju, ubistvu i otkazu radnika je rana koja, bez vidika promene, vodi samo do želje da se umre i više ne gleda stvarnost. Kao kod Euripida, i kod Sare Kejn je volja bogova, determinisanost sudbine, jača od impulsa pojedinca da se odupre nevidljivim silama zla, a zbog njegove težnje ka odupiranju, njegovo stradanje je samo jače i bolnije, nasilnije i krvavije, jezikom drame - tragičko.
Sarine junakinje patile su kroz zaljubljenost. Prema Sari, zaljubljenost je patnja usled nemogućnosti da se bude drugi. Da se bude dečak. Da se bude devojčica. Da se bude slobodan od dvorskih, buržoaskih, malograđanskih konvencija. Da se bude slobodan od gladi i zakrpljenih pantalona. Da se bude slobodno, misleće biće koje zamišlja i stvara svet bez kapitalizma i patrijarhata.
Ocenite - ukupno glasova 0